Tuesday, September 16, 2008

Skandal Seks Edison Chen








Aku kenal si mamat edison melalui cerita infernal affair. Best citer tu. Sekali tengok muka dia, ala2 muka budak suci. Skrg baru aku tau perangai dia macam hampeh. Ops...aku dah termencarut. Marah sangat.

Skrg ni tgh hangat kat Hon Kong cerita skandal seks edison chen ni. Dia main gn 6 perempuan yang lainan beb. Mungkin lebih sbb yanggambar yang tersebar hanya 6 org sahaja. 4 darinya adalah selebriti perempuan hong kong. Selebriti laki takder la sbb dia bukan gay.

Hampeh lu edison chen. hampeh lu edison chen. hampeh lu edison chen. hampeh lu edison chen. Huhuhu...

Koran nak tau macam mana gambar ni leh tersebar kepada umum?

Citer dia mcm ni. Tak silap aku, laptop edison chen ni rosak. Jadi dia hantar laptop dia repair. Biasa la kalo dah terkenal, bila hantar laptop repair, bdk2 kat kedai tu pun godek2 la. Nasib bdk2 tu baik sbb dlm hard disk edison chen ni ada lebih 1000 keping gambar lucah dia dgn perempuan2. Apa lagi copy la wei...

Itu la ceritanya, Skrg korang nak tgk gambar2 lucah tu kan? Hehe... so tgk la kat bawah ni. Perhatian kat visitor2 perempuan, gambar bawah ni kira agak lucah gak. Aku tak galakkan
s

No comments: